Hiszpański gigant wchodzi na polski rynek. Otworzy sklep w Warszawie
Kamalion, lider w produkcji wysokiej jakości akcesoriów technologicznych. Firma oficjalnie wkroczyła na rodzimy rynek, otwierając swój pierwszy stacjonarny sklep o powierzchni 100 mkw. w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Wkrótce otwarcie w Warszawie.
Firma będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas 5 lutego otworzyła nowy sklep i zapowiada ambitne plany rozwoju działalności w Polsce. Marka specjalizuje się w oferowaniu szerokim gronie konsumentów modnych i funkcjonalnych etui na telefony, szkieł hartowanych, podstawek oraz słuchawek bezprzewodowych, łącząc ochronę urządzeń mobilnych ze stylem i dbałością o detale.
Jednorazowe otwarcie sklepu w Gdańsku to dopiero początek ekspansji Kamalion na polskim rynku. Firma ogłosiła plany dalszej rozbudowy sieci sprzedaży w największych miastach kraju, takich jak Kraków, Katowice, Kielce, Poznań, Szczecin, a także w Warszawie. Do końca 2024 roku przedstawiciele marki zamierzają uruchomić w Polsce kilkadziesiąt salonów firmowych.
Wejście Kamalion na rodzimy rynek to dobra wiadomość dla wszystkich miłośników urządzeń mobilnych. Dzięki otwierającym się sklepom tej marki, będą mogli zapoznać się z bogatą ofertą akcesoriów, które nie tylko skutecznie chronią smartfony i tablety, ale również dodają im stylu.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.