Awaria w jednym z największych dyskontów. Kartą możesz nie zapłacić
W sobotę, 24 lutego, klienci Lidla, jednego z największych dyskontów w Polsce, napotkali na problemy z płatnościami kartą. Awaria dotknęła między innymi sklepy w Warszawie, a serwis trojmiast.pl informował także o podobnych problemach w Trójmieście. Zgodnie z doniesieniami, awaria skutkowała koniecznością dokonywania płatności wyłącznie gotówką.
Reporter Radia ZET, Michał Dzienyński, jako pierwszy poinformował o sytuacji za pośrednictwem portalu X, wskazując, że problemy występują w części sieci sklepów Lidl w Warszawie. Awaria została zauważona również w sklepach przy ul. Hynka i Karpińskiego w Gdyni, gdzie klienci nie mogli dokonać płatności kartą.
Klienci rozżaleni
Choć sieć Lidl nie wydała jeszcze oficjalnego komunikatu w sprawie awarii, z informacji przekazanych przez Michała Dzienyńskiego wynika, że sytuacja zaczęła się poprawiać jeszcze przed godziną 14:00. Należy oczekiwać, że sieć podejmie odpowiednie kroki, aby jak najszybciej przywrócić pełną funkcjonalność systemów płatności.
Tymczasem informacje o awarii przekazują już klienci sieci. Jak piszą, sytuacja zaskoczyła ich przy kasie. Dodali jednak, że przed sklepami jest już wywieszona informacja o awarii.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.