Znany sklep internetowy kończy działalność. Już nie będzie dostaw pod drzwi
To koniec trzyletniej obecności firmy rynku e-grocery w Polsce. Sklep internetowy Barbora, ogłosił zakończenie swojej działalności na polskim rynku.
Barbora, mimo ambitnych planów i strategii rozwoju, nie zdołała przebić się przez konkurencję na polskim rynku dostaw żywności online. Trudności w utrzymaniu rentowności działalności w Polsce doprowadziły do stopniowego wycofywania się z kolejnych miast. Jak informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl, nie są jeszcze znane dokładne wyniki finansowe firmy za rok 2023, jednak rok 2022 firma zamknęła ze stratą wynoszącą 70,1 mln zł przy przychodach na poziomie 97,11 mln zł.
Pierwsze trudności pojawiły się już w listopadzie 2022 roku, kiedy to firma zaprzestała operacji we Wrocławiu, a następnie w styczniu tego roku również w Krakowie. Ostatni dzień działalności w Polsce przypadać będzie na 3 marca.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.