Pierwszy bank wprowadza nowy system BLIK. Klienci zachwyceni jedną funkcjonalnością

VeloBank wprowadza innowację na polskim rynku bankowym, oferując swoim klientom usługę BLIK Płacę Później. To nowe rozwiązanie, które umożliwia odroczenie płatności za zakupy online, zostało opracowane we współpracy z Polskim Standardem Płatności (PSP). Usługa, która zyskuje na popularności dzięki swojej prostocie i wygodzie, pozwala na realizację zakupów teraz i zapłacenie za nie w ciągu 30 dni.

Fot. Shutterstock

BLIK płacę później

Usługa BLIK Płacę Później oferowana przez VeloBank jest dostępna na początku wyłącznie na platformie VeloMarket, zasobnej w 300 tys. produktów promujących zdrowy styl życia i wiele innych. Klienci mogą korzystać z opcji odroczonej płatności, mając do dyspozycji indywidualny limit kredytowy, który może wynieść maksymalnie 4000 zł. Limit ten jest ustalany na podstawie oceny zdolności kredytowej przeprowadzonej przez PSP.

Rozwój usługi

Choć na razie BLIK Płacę Później dostępny jest wyłącznie dla klientów VeloBanku i to jedynie na platformie VeloMarket, plany Polskiego Standardu Płatności są ambitne. Usługa ma zostać udostępniona szerszemu rynkowi e-commerce w najbliższych miesiącach, co zwiastuje jej potencjał do stania się standardem w zakupach online. Pilotażowa wersja programu była już testowana we wrześniu 2022 roku przez Bank Millennium, a do końca 2023 roku usługa miała pojawić się również w ofercie innych banków.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl