Komunikat Biedronki odnośnie karty. Oto, co należy zrobić w takim przypadku
Sieć Biedronka przekazała istotne zalecenia dotyczące postępowania w sytuacji utraty lub znalezienia karty lojalnościowej Moja Biedronka. Komunikat ten powinni poznać wszyscy uczestnicy programu, a także osoby, które mogłyby natrafić na zagubioną kartę.
Zgubienie karty Moja Biedronka W przypadku zgubienia plastikowej wersji karty Moja Biedronka, posiadacz ma dwa wyjścia. Powinien on niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Biedronki pod numerem 800 080 010 lub 22 205 33 00 albo mailowo pod adresem bok@biedronka.eu. Pracownicy poinstruują go wówczas o dalszym postępowaniu.
Drugą opcją jest udanie się do najbliższego sklepu sieci i poinformowanie kierownictwa placówki o zagubieniu karty. Pozwoli to zminimalizować ryzyko nieuprawnionego korzystania przez znalazcę z przywilejów uczestnika programu lojalnościowego.
Znaleziona karta Moja Biedronka Biedronka zwraca się również z prośbą do osób, które znalazłyby cudze karty Moja Biedronka. W takiej sytuacji należy przekazać ją do Biura Obsługi Klienta lub do kierownictwa najbliższego sklepu Biedronki. Umożliwi to zwrot dokumentu prawowitemu właścicielowi.
Brak możliwości otrzymania duplikatu
Ważną informacją jest fakt, że w przypadku utraty karty Moja Biedronka nie jest możliwe otrzymanie duplikatu na te same dane. Jeśli klient chce pozostać w programie lojalnościowym, musi załózyć nowy profil z nowym, unikalnym adresem e-mail. Imię, nazwisko i numer telefonu mogą pozostać niezmienione.
Korzyści z karty Moja Biedronka Karta Moja Biedronka to klucz do specjalnych zniżek i rabatów w sklepach sieci. Dodatkowo, instalując aplikację Biedronki i aktywując shakeomat, można codziennie otrzymywać dwie spersonalizowane oferty promocyjne. Przystąpienie do programu jest bezpłatne i wymaga jedynie podania podstawowych danych osobowych.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.