Zupełnie nowy, całodobowy projekt pod Warszawą. Takiego sklepu jeszcze nie było
W Garwolinie niedaleko Warszawy powstał zupełnie nowy koncept. Chociaż połączenie różnych marek miało już miejsce choćby w formacie wysp, takiego dubletu jeszcze nie było.
W Garwolinie, niedaleko Warszawy, otwarto unikalny market dubletowy, łączący w jednym miejscu sklep spożywczy Groszek oraz bar gastronomiczny Subway. To wspólna inicjatywa Grupy Eurocash, rozwijającej sieć Groszek, oraz znanej sieci franczyzowej Subway. Sklep ma około 180 metrów kwadratowych i jest otwarty przez całą dobę.
Pomysł na połączenie dwóch różnych formatów handlowych w jednym miejscu zrodził się już dwa lata temu, ale dopiero teraz udało się go zrealizować. Placówki, mimo że działają niezależnie, mają wspólnie zaprojektowane wnętrze, które umożliwia płynne przechodzenie między częścią sklepową a gastronomiczną. Każda z nich posiada oddzielne kasy fiskalne.
Inauguracja tego miejsca nie obyła się bez pewnych wyzwań, w tym perturbacji związanych z reakcjami okolicznych mieszkańców na działalność całodobową. Jednak dzięki staraniom firm udało się te trudności przezwyciężyć.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.