Bank Millenium walczy z awarią! Klienci skarżą się na duże utrudnienia

W dniu dzisiejszym klienci Banku Millenium muszą mierzyć się ze skutkami dużej awarii. Według zgłoszeń publikowanych w sieci, po godzinie 11:00 wystąpiły problemy z zalogowaniem się do bankowości mobilnej. To z kolei uniemożliwia korzystanie ze wszystkich funkcji aplikacji

Fot. Warszawa w Pigułce

Około godziny 11:00 do serwisu downdetector zaczęły masowo napływać zgłoszenia klientów Banku Millenium. O godzinie 11:22 ich liczba przekroczyła 1500, a do południa spadła do 830. Jednak po godzinie 12:30 ilość zgłoszeń znów wzrosła i obecnie jest ich prawie 1000. Raporty spływają z wielu miast w kraju, w tym Krakowa, okolic Katowic, Wrocławia, Warszawy i Trójmiasta.

Klienci zgłaszają problemy dotyczące wyłącznie aplikacji mobilnej Millennium, więc klienci muszący pilnie zrealizować jakieś operacje muszą mieć dostęp do komputera. Bank Millennium potwierdza problemy i przeprasza za zaistniałe utrudnienia.

„Obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności” – informuje w komunikacie.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl