Pilny komunikat PKO BP! Doszło do awarii
Klienci PKO BP zgłaszają poważne problemy z dostępem do usług bankowych. Według danych serwisu Downdetector, liczba zgłoszeń gwałtownie wzrosła w godzinach popołudniowych 9 grudnia, osiągając szczyt ponad 2000 raportów o awarii.
„Występują utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy!” – potwierdza PKO BP w oficjalnym komunikacie.
Najczęściej zgłaszane problemy dotyczą:
- logowania w aplikacji (72% zgłoszeń)
- bankowości mobilnej (24% zgłoszeń)
- logowania online (4% zgłoszeń)
Utrudnienia pojawiły się około godziny 16:00 i według wykresu Downdetector nadal utrzymują się na wysokim poziomie. Bank nie podał jeszcze przewidywanego czasu przywrócenia pełnej funkcjonalności systemów.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl