Znana sieć zamyka kilka sklepów w Polsce. Co dalej ze słynną sieciówką?

Niemiecka sieć odzieżowa Takko Fashion, która niedawno zamknęła cztery sklepy w Polsce, zapewnia o stabilnej sytuacji firmy i planach dalszego rozwoju na polskim rynku. Obecnie sieć prowadzi 42 placówki w kraju i nie planuje kolejnych zamknięć.

Fot. Shutterstock

Stabilna sytuacja mimo wyzwań

Mimo wcześniejszych informacji o wpływie rosnących kosztów operacyjnych i wysokiej inflacji na działalność firmy, Błażej Gorzelak z Takko Fashion Polska potwierdza dobrą kondycję przedsiębiorstwa. „Nasza strategia przynosi efekty, a nasz asortyment jest bardzo dobrze odbierany przez klientów” – podkreśla przedstawiciel firmy.

Plany rozwojowe

Sieć nie tylko pozostaje na polskim rynku, ale także inwestuje w modernizację istniejących placówek – dwa sklepy zostały już wyremontowane. Decyzja o zamknięciu czterech lokalizacji wynikała wyłącznie ze spadku ich rentowności.

Grupa Takko Fashion odnotowuje dobre wyniki na poziomie międzynarodowym. W pierwszej połowie roku obrotowego 2024/2025 firma osiągnęła rekordową sprzedaż w wysokości 635 milionów euro, co oznacza dwuprocentowy wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem.

Historia firmy

Takko Fashion, działające od 1982 roku (początkowo jako Modea), jest częścią koncernu Hettlage Group. Firma rozpoczęła międzynarodową ekspansję w 2000 roku od Austrii, a obecnie posiada ponad 1900 sklepów w 17 krajach Europy.

Źródło: Komunikaty prasowe Takko Fashion, wypowiedzi Błażeja Gorzelaka z Takko Fashion Polska.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl