Uwaga klienci. Ważny komunikat PKO BP. Zacznie się 14 lipca

Bank PKO BP poinformował o zaplanowanych pracach serwisowych, które odbędą się w nocy z 14 na 15 lipca (z poniedziałku na wtorek) w godzinach od 23:00 do 00:00. W tym czasie klienci mogą napotkać utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej IKO, w tym z funkcji płatności zbliżeniowych telefonem oraz płatności kodem BLIK.

Fot. Warszawa w Pigułce

Co nie będzie działać?

W czasie prac technicznych mogą pojawić się:

  • problemy z logowaniem do aplikacji IKO,

  • błędy przy zatwierdzaniu transakcji kodem BLIK,

  • brak możliwości płacenia telefonem za pomocą funkcji zbliżeniowej,

  • ograniczony dostęp do innych funkcjonalności aplikacji.

Co działa bez zmian?

Na szczęście płatności kartami debetowymi i kredytowymi w sklepach stacjonarnych oraz wypłaty z bankomatów będą funkcjonować bez zakłóceń. Nie powinno również być problemów z dostępem do bankowości internetowej i transakcji kartą w punktach usługowych.

Zrób to wcześniej, jeśli możesz

Bank zaleca klientom, by – w miarę możliwości – zaplanowane przelewy, doładowania czy inne operacje w aplikacji wykonali wcześniej, najlepiej przed godziną 23:00 w poniedziałek.

Bank przeprasza za niedogodności

PKO BP przeprasza klientów za ewentualne niedogodności i zapewnia, że prace serwisowe są konieczne, by podnieść bezpieczeństwo i niezawodność działania systemu.

Podsumowanie

  • Kiedy? 14 lipca (poniedziałek), godz. 23:00–00:00

  • Co nie działa? Aplikacja IKO: BLIK, płatności zbliżeniowe, logowanie

  • Co działa? Płatności kartą w sklepach i bankomatach

  • Zalecenie: Wykonaj przelewy wcześniej

Śledź komunikaty banku, aby być na bieżąco z ewentualnymi zmianami.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl