Szokujące wideo ZDM. "Są tylko trzy kolory"
Wystartowała kampania 3 kolory. To już jej czwarta edycja.
„Ma na celu przypomnienie kierowcom znaczenia sygnałów nadawanych przez sygnalizację świetlną, wymazanie ze świadomości pojęć wczesno-żółte, późno-pomarańczowe, czy różowe” – poinformował ZDM w komunikacie.
Kampanię objęła patronatem Ambasada Brytyjska. To właśnie w tym kraju po raz pierwszy uruchomiono sygnalizację świetlną.
„Wjazd na czerwonym świetle stał się piątą przyczyną wypadków w 2014 roku, doszło do 58 wypadków, w wyniku których poniosło śmierć 4 osoby, a 74 zostały ranne. Do tego, należy wziąć pod uwagę statystyki Straży Miejskiej z pięciu skrzyżowań, które objęte są systemem fotordarów rejestrującym wjazd na czerwonym świetle. Przez cały 2014 roku, fotoradary zarejestrowały aż 26.429 wykroczeń polegających na nie dostosowaniu się do sygnałów nadawanych przez sygnalizację.” – mówił Ambasador Wielkiej Brytanii
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.