Nowi koordynatorzy pomogą usprawnić komunikację w dzielnicach
Z inicjatywy dyrektora Zarządu Transportu Miejskiego,w poszczególnych dzielnicach Warszawy powołano koordynatorów do spraw komunikacji miejskiej. Ma to na celu ułatwienie współpracy i wymiany informacji między ZTM a urzędami dzielnic.
Współpraca między ZTM, a urzędami dzielnic trwa od dawna m.in opiniowanie projektów zmian w komunikacji. Mają też miejsce spotkania pracowników ZTM z mieszkańcami, na zaproszenie urzędników dotyczące tak samej komunikacji, jak i inwestycji komunikacyjnych na terenie Warszawy. Przy współpracy dzielnic organizuje się także spotkania w ramach prowadzonych przez ZTM konsultacji społecznych. Dlatego, zdaniem ZTM, ważne jest by w każdym urzędzie dzielnicy był pracownik odpowiedzialny za współpracę z ZTM. Ma to znacznie uprościć proces wymiany informacji, opiniowania lub podejmowania decyzji.
W ZTM odbyło się już pierwsze spotkanie dyrektora zarządu z nowymi koordynatorami. Dyrektor przedstawił im pracowników odpowiedzialnych m.in. za planowanie czasowych i stałych zmian w poszczególnych obszarach Warszawy, jak również pracowników odpowiedzialnych za inne zmiany w dzielnicach np. projekt wymiany wiat przystankowych i rozszerzanie sieci Punktów Obsługi Pasażerów oraz siecią biletomatów.
źródlo: ztm.waw.pl
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.