Skandaliczna sesja reklamowa niemieckiego Audi
Nie da się ukryć, że Audi od dawna jest symbolem niemieckiej perfekcji w konstruowaniu samochodów. Problem w tym, że legenda ta zbudowana jest na pracy przymusowej więźniów III Rzeszy, kiedy to koncern funkcjonował jeszcze pod nazwą Auto Union. Dlatego dziwi i szokować może pomysł marketingowców, by robić zdjęcie na tle pomnika Powstania Warszawskiego.
„Pragniemy przeprosić wszystkich za zamieszczenie zdjęcia modelu Audi na tle Pomnika Powstania Warszawskiego. Wykorzystanie tego zdjęcia było oczywistym błędem i jest nam przykro, że zraniliśmy uczucia wielu osób. Bardzo przepraszamy” – napisało Audi wkrótce po usunięciu zdjęcia.
Pomysł Audi był niestety fatalny biorąc pod uwagę przeszłość koncernu. W Auto Union, czyli protoplaście Audi, którego logo do dzisiaj widnieje na niemieckich samochodach produkowano sprzęt wojskowy dla III Rzeszy, a całą fabrykę zasilało tysiące robotników przymusowych.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.