Rewolucja w McDonald’s. Sieć uruchamia dostawy do domu
Analizy rynkowe wskazują, że sprzedaż jedzenia z dostawą ma duży, stale rosnący potencjał. Jest to jedna z najczęściej zgłaszanych potrzeb konsumentów. McDonald’s kierując się strategią stałego poszerzania dostępności swojej oferty wprowadza usługę dowozu swoich produktów. Pierwszym rynkiem oferującym takie rozwiązanie jest Warszawa.
Dostawy są realizowane na terenie wybranych dzielnic: Śródmieścia, Mokotowa, Żoliborza, Ochoty, Ursynowa, Woli i Pragi Południe w godzinach 11:00 – 23:00. Obsługują je 23 restauracje sieci. Użytkownicy aplikacji mobilnej UberEATS mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych o cenę dowozu.
„W McDonald’s dokładamy wszelkich starań, aby trafnie spełniać oczekiwania naszych gości. Stale poszerzamy wybór tego, co, kiedy, jak i gdzie mogą zamawiać. W tym roku zakończyliśmy w całej Polsce z sukcesem proces wprowadzania do restauracji multimedialnych kiosków zamówieniowych. Od kilku miesięcy w niemal wszystkich naszych lokalach działa usługa personalizacji składu wybranych burgerów. Teraz wchodzimy na jeszcze wyższy poziom udogodnień i we współpracy z UberEATS ruszamy z dostawą naszych produktów. Dzięki temu nasi goście mogą korzystać z naszej oferty bez konieczności opuszczania domu, biura, czy miejsca imprezy” – mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.