Rewolucja w McDonald’s. Sieć uruchamia dostawy do domu

Analizy rynkowe wskazują, że sprzedaż jedzenia z dostawą ma duży, stale rosnący potencjał. Jest to jedna z najczęściej zgłaszanych potrzeb konsumentów. McDonald’s kierując się strategią stałego poszerzania dostępności swojej oferty wprowadza usługę dowozu swoich produktów. Pierwszym rynkiem oferującym takie rozwiązanie jest Warszawa.

By Crusier – Praca własna, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=15596455

 

Dostawy są realizowane na terenie wybranych dzielnic: Śródmieścia, Mokotowa, Żoliborza, Ochoty, Ursynowa, Woli i Pragi Południe w godzinach 11:00 – 23:00. Obsługują je 23 restauracje sieci. Użytkownicy aplikacji mobilnej UberEATS mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych o cenę dowozu.

W McDonald’s dokładamy wszelkich starań, aby trafnie spełniać oczekiwania naszych gości. Stale poszerzamy wybór tego, co, kiedy, jak i gdzie mogą zamawiać. W tym roku zakończyliśmy w całej Polsce z sukcesem proces wprowadzania do restauracji multimedialnych kiosków zamówieniowych. Od kilku miesięcy w niemal wszystkich naszych lokalach działa usługa personalizacji składu wybranych burgerów. Teraz wchodzimy na jeszcze wyższy poziom udogodnień i we współpracy z UberEATS ruszamy z dostawą naszych produktów. Dzięki temu nasi goście mogą korzystać z naszej oferty bez konieczności opuszczania domu, biura, czy miejsca imprezy” –  mówi Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c