Awaria w Banku Pekao. Problemy z płatnościami internetowymi

Bank Pekao zmaga się z dużą awarią systemów odpowiedzialnych za płatności internetowe. Klienci zgłaszają problemy z realizacją przelewów przez aplikację mobilną PeoPay oraz stronę bankowości elektronicznej Pekao24.

Fot. Warszawa w Pigułce

Pierwsze doniesienia o utrudnieniach zaczęły napływać przed godziną 19 w środę. Według serwisu Downdetector, monitorującego działanie popularnych serwisów, duża liczba użytkowników aplikacji i serwisu Pekao24 napotkała trudności z obsługą płatności.

„Aktualnie mogą występować utrudnienia w realizacji przelewów Express Elixir w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24. Pracujemy nad możliwie najszybszym przywróceniem usług. Przepraszamy za niedogodności” – poinformował Bank Pekao za pośrednictwem platformy X (dawniej Twitter).

Pekao to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce. Awaria dotknęła zarówno klientów indywidualnych, jak i firmowych, którzy korzystają z bankowości mobilnej i internetowej do realizacji płatności.

Przedstawiciele banku zapewniają, że trwają prace nad usunięciem usterki i przywróceniem pełnej funkcjonalności systemów płatniczych. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwają utrudnienia.

Problemy z płatnościami w bankach zdarzają się niestety co pewien czas. Zazwyczaj instytucje finansowe dość szybko radzą sobie z naprawą awarii, jednak w tym przypadku jej skala jest sporych rozmiarów. Informacja o rozwiązaniu problemu i przywróceniu usług na pewno ucieszy wielu klientów Banku Pekao.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl