Awaria w firmie od paczkomatów. Klienci mają problemy z odebraniem paczki

We wtorek miała miejsce awaria, która dotknęła InPost. Choć została ona już naprawiona klienci nadal mogą otrzymywać kody odbioru z opóźnieniem, a co za tym idzie, mogą mieć problemy z odbiorem paczek.

Fot. Warszawa w Pigułce

„Szanowni Klienci, we wtorek po godzinie 16 zostaliśmy poinformowani, że w krakowskim Data Center firmy T-Mobile nastąpiła awaria. Awaria w infrastrukturze T-Mobile spowodowała wstrzymanie działania naszej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Do godziny 19.00 T-Mobile raportował, że awaria została usunięta, jednak w środę od rana nadal notujemy opóźnienia związane z usuwaniem skutków awarii, dotyczy to zwłaszcza wysyłki kodów odbioru poprzez sms” – informuje InPost.

Firma informuje też, że czas odbioru paczek umieszczonych wczoraj w Paczkomatach zostanie wydłużony. Do wszystkich osób, które jeszcze nie odebrały przesyłek będzie wysyłany dodatkowy SMS.

Post na Facebooku wywołał ogromne emocje i widać, że administratorzy profilu nie pozostawiają nikogo bez odpowiedzi.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c