Biletomat jak sklepy osiedlowe. „Czy mogę być winna grosika?”

Każdy zna tę sytuację. Kiedy płacimy gotówką, a sklep nie ma jak wydać, ekspedientka często pyta nas czy „może być winna grosika”. Jak się okazało biletomat też tak ma.

Paweł Blajer, dziennikarz ekonomiczny kupował bilet w biletomacie. Ze zdziwieniem zauważył, że maszyna wyświetliła mu komunikat o braku możliwości wydania reszty:

„Reszta nie może być wydana w pełnej kwocie.
Reszta należna do zwrotu: 0,10 zł
Reszta możliwa do zwrotu: 0,00 zł
Czy akceptujesz stratę 0,10 zł?”

Rzecznik Prasowy ZTM, Michał Grobelny uspokoił w rozmowie z portalem metrowarszawa, że pieniądze nigdzie nie przepadają. Można je odzyskać składając reklamację w jednym z Punktów Obsługi Pasażerów lub mailowo na: ztm@ztm.waw.pl.

Copyright © 2016-2018 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.