Czytelnicy zgłaszają nam awarie biletomatów. ZTM: nie ma masowego problemu

Czytelnicy zgłaszają nam w dniu dzisiejszym awarie biletomatów. Maszyny wyświetlają komunikat o błędzie nie w jednym, a le w kilku lokalizacjach. Przy Rondzie Wiatraczna w Al. Waszyngtona, metrze Wilanowska, Rondzie De Gaulle’a i al. Ujazdowskich. O sprawę zapytaliśmy ZTM, ale zarząd uspokaja, że nie ma żadnej masowej awarii.

Fot. Warszawa w Pigułce

Fot. Warszawa w Pigułce

„Na Rondzie de Gaulle’a próbowałam doładować bilet, ale okazało się to niemożliwe” – pisze nam Pani Aldona – „Zarówno po jednej stronie, jak i drugiej stronie ulicy biletomaty nie działają. Pani w kiosku u której w końcu udało mi się doładować kartę powiedziała mi, że dzisiaj ludzie cały dzień przychodzą rozgoryczeni i kupują u niej.”

Podobny problem zgłaszają nam dzisiaj czytelnicy w Al. Waszyngtona, Al. Ujazdowskich i na metrze Wilanowska. Jeden z czytelników mówi też, że próbował dodzwonić się pod numer podany na biletomacie, ale nikt się nie zgłaszał. Zadzwoniliśmy więc do Igora Krajnowa, rzecznika prasowego ZTM, aby dowiedzieć się co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. ZTM szybko sprawdził stan biletomatów stolicy i podał, że nie ma informacji o masowej awarii. Rzecznik dodał jednak, że jeżeli zauważy się nieprawidłowe działanie maszyny, każdorazowo należy zgłaszać taki przypadek do ZTM.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.