Do Polski wchodzi nowa sieć supertanich sklepów. To tzw. „hard dyskont”

Jeszcze w tym roku, do Polski ma wejść pierwszych osiem sklepów rosyjskich dyskontów. To tzw. hard dyskonty, stawiające cenę ponad wszelkie inne aspekty. Poznajcie Mere, sieć, która ma być ok. 20 proc. tańsza od cen w obecnych na rynku sklepach.

Fot. Pixabay

Svetofor, firma zarządzająca Mere, planuje, że w kraju nad Wisłą postawi 105 sklepów.

Sieć rozwinięta jest w Rosji, na Białorusi w Azerbejdżanie i Kazachstanie. Poza Polską, kierownictwo sieci stawia jeszcze na Rumunię, gdzie jeszcze w tym roku powstać ma 16 sklepów.

Sieć Mere ma być jeszcze tańsza niż obecne dyskonty. Nawet do 20 proc. Asortyment obejmie żywność i art. przemysłowe. Nie należy jednak spodziewać się np. łatwo psujących się owoców czy warzyw, a produkty sprzedawane będą prosto z palet.

Próby wprowadzenia hard dyskontów w Polsce dotychczas kończyły się niepowodzeniem. Dla większości ludzi cena jest ważna, ale już nie najważniejsza. To dlatego Biedronka i Lidl stale wprowadzają do swojej oferty produkty premium.

Źródło: Business Insider

Copyright © 2016-2018 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.