Dzisiaj sprawy w urzędzie nie załatwisz. Chyba, że ktoś umarł
W środę, 27 grudnia 2017 r. i we wtorek, 2 stycznia 2018 r., Urząd m.st. Warszawy będzie nieczynny zgodnie z zarządzeniami Prezydent m.st. Warszawy z 25 października 2017 r. w sprawie wyznaczenia dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy.
Jak informuje Urząd Miasta:
„w wyżej wymienionych dniach w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego m.st. Warszawy przy ul. Andersa 5 (stacja metra Ratusz Arsenał, obok kina Muranów) w godzinach 8.00-16.00 pełniony będzie dyżur, podczas którego załatwić będzie można wyłącznie sprawy związane z rejestracją zgonów. Pozostałe siedziby USC m.st. Warszawy w tych dniach będą nieczynne”.
Urząd Miasta przypomina, że przez całą dobę siedem dni w tygodniu działa też Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.