Dziwny błąd kart miejskich. Blokują się na M1 i odblokowują na… M2 [NASZ NEWS]

Wczoraj podróżując po Warszawie zablokowała nam się karta miejska w linii M1, tuż po przyłożeniu jej do czytnika. Zmuszeni byliśmy do kupienia biletu. Dzisiaj po wizycie w Punkcie Obsługi Pasażera dowiedzieliśmy się, że to błąd systemu i występuje tylko na linii metra M1. To nie wszystko. Po przyłożeniu karty do czytnika w linii M2 karta… samoistnie się odblokowuje.

Fot. ZTM

Fot. ZTM

Po przyłożeniu do czytnika najpierw pojawiła się informacja „tylko jedna karta”, która pojawia się w momencie przyłożenia karty miejskiej i innej zbliżeniowej. Problem w tym, że… przykładaliśmy tylko jedną. Następnie wyświetlał się komunikat „karta nieczytelna”. To samo po włożeniu jej do biletomatu.  Tyle tylko, że w tym przypadku pojawiła się też informacja o kodzie błędu – 10.

Dzisiaj, po wizycie w Punkcie Obsługi Pasażera dowiedzieliśmy się, że to błąd systemu. Występuje tylko na pierwszej linii metra. Jeżeli chcemy odblokować kartę wystarczy… udać się do czytnika linii M2.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c