Ikea w Blue City. Kiedyś była w centrum. Pamiętacie ją jeszcze?

 W drugiej połowie 2018 roku IKEA otworzy nowy sklep w centrum handlowym Blue City. Trzecia lokalizacja w Warszawie będzie różnić się od standardowego sklepu IKEA. Nowy, mniejszy format w centrum miasta wyposażony zostanie  w innowacyjne rozwiązania prezentacji asortymentu, które ułatwią dokonywanie zakupów. Odpowiadając w ten sposób na aktualne trendy i potrzeby konsumentów, IKEA chce zapewnić warszawiakom większą dostępność swojej oferty. Kiedyś sklep IKEA zlokalizowany był w samym centrum Warszawy, niedaleko Dworca Centralnego.

By Kazimierz Mendlik, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=60572365

Nasza trzecia lokalizacja w Warszawie to jeden z pierwszych na świecie sklepów IKEA tak blisko centrum miasta – mówi Anna Pawlak-Kuliga, prezes IKEA Retail w Polsce. Jednym  z podstawowych założeń strategii na rynku polskim jest zwiększanie dostępności produktów i usług IKEA, tak aby wszyscy Polacy mogli  korzystać z inspirujących rozwiązań dla domu i pięknie, wygodnie mieszkać. Rozwijamy sprzedaż wielokanałową, a teraz będziemy jeszcze bliżej warszawiaków. IKEA w Blue City różnić się będzie od  pozostałych sklepów, będzie na pewno zaskakująca i pełna inspiracji. Wierzę, że jesienią na naszych klientów czeka bardzo wiele miłych niespodzianek – dodaje Anna Pawlak-Kuliga.

Mieszkańcy Warszawy zapewne pamiętają sklep zlokalizowany przy Alejach Jerozolimskich róg Żelaznej. Sklep w tej lokalizacji działał jeszcze do 2003 roku. Wybudowała  go szwedzka firma Vastint powiązana z koncernem Ikea. W 1992 roku nad torami kolejowymi powstał dwupiętrowy biurowiec i częścią handlową w parterze. Tu uruchomiono pierwszy w mieście salon meblowy Ikea.

IKEA w Blue City zlokalizowana będzie na dwóch piętrach centrum handlowego (poziom
O i +1) i zajmie powierzchnię ok. 4800 m2. Mimo ograniczonej przestrzeni klienci będą mogli poznać pełną ofertę produktów i rozwiązań IKEA, dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych. Ułatwią one klientom dokonywanie zakupów oraz zainspirują ich do kreatywnego i funkcjonalnego urządzania przestrzeni. Na miejscu dostępne do nabycia będą wybrane akcesoria wyposażenia wnętrz, natomiast pozostałe produkty
z asortymentu będzie można zamówić on-line – samodzielnie lub z pomocą pracowników.

Na terenie sklepu wydzielona zostanie również przestrzeń IKEA Food
w zupełnie nowej odsłonie. Połączony zostanie w niej koncept kawiarni i bistro, oferując między innymi kanapki, wegetariańskie hot-dogi i koktajle, a także tradycyjne szwedzkie potrawy, takie jak kultowe klopsiki czy bułeczki cynamonowe.

 

Copyright © 2016-2018 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.