Jedna z korporacji taksówkarskiej wprowadziła rozwiązanie, które rozwścieczyło klientów

Opłaty za przejazd różnią się w zależności od przewoźnika i kilku innych czynników takich, jak np. strefa czy rodzaj taryfy (dzienna i nocna). W przypadku przewozu osób jest jeszcze inaczej. Uber stosuje np. podniesioną stawkę w przypadku kiedy „obłożenie” kierowców jest duże. A co powiecie za opłatę za jazdę w godzinach szczytu?

Fot. Pixabay

Takie rozwiązanie wprowadziła Sawa Taxi. Na początku nazywało się to opłatą za zamówienie taksówki w godzinach szczytu:

„Opłata dodatkowa za przyjęcie zlecenia z godziną podstawienia taksówki w przedziale czasowym: 7.30 – 10.00 lub 16.00 – 18.00, w dni powszednie – 10 zł” . Opłata dotyczyła zamawiania przez telefon, aplikację mobilną czy stronę www.

Teraz opłata ta widnieje, jako usługa dodatkowa:

„Usługa dodatkowa: Gwarancja Czasu Podstawienia Taksówki w przedziale czasowym: 7.30 – 10.00 lub 16.00 – 18.00, w dni powszednie – 10 zł. Wymaga potwierdzenia dostępności i może być zamawiana wyłącznie drogą telefoniczną”.

Co to dokładnie oznacza? Sawa taxi tłumaczy, że, wbrew temu, co podają media, opłata nie jest naliczana po zakończeniu kursu i zdanie to nie jest zgodne z prawdą. Czekamy na wyjaśnienia Sawy.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl