Jedno stanowisko-praca dla 5 osób. Oferta pracy, która poruszyła Warszawę
Od kilku dni w sieci robi karierę ogłoszenie na stanowisko Office Coordinator. Internauci uważają, że zakres obowiązków jest tak duży, że spokojnie dałoby radę obdzielić nimi kilka osób o rożnym zestawie cech
O opinię zapytaliśmy Panią Marię Rogalską – headhuntera i doradcę ds. kariery, właścicielkę firmy HR Bank: „Stanowiska związane z koordynowaniem, zarządzaniem wymagają wielu kwalifikacji i niezbędnych predyspozycji. Osoba na takich stanowiskach musi charakteryzować się bogatym wachlarzem cech i umiejętności niezbędnych do tego, by jednocześnie wykonywać zajęcia rutynowe jak i wymagające wiedzy specjalistycznej i ukierunkowanej. Jednocześnie musimy pamiętać, że opis stanowiska to jedno, a prawdziwa rzeczywistość to drugie. W końcowym procesie rekrutacji liczy się przede wszystkim to, czy jesteś osobą spójną, wiarygodną, proaktywną i nastawioną na działanie. Możesz nie spełniać wielu wymagań, ale zadbaj o to, by Twój optymizm, determinacja i prawda zaprowadziła Cię tam, gdzie chcesz zajść”.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletni dziennikarz IT i recenzent programów i gier komputerowych. Kocha Warszawę, książki i kino.