Kapitalna kampania OLX. Kiedy „mam horom curkę” i „chyba cie poje***ło z tą ceną” przestają być śmieszne [WIDEO]

Serwis ogłoszeń lokalnych OLX.pl, rozpoczął kampanię piętnującą negatywne zachowania w internecie. Głównym bohaterem spotów jest aktor Janusz Chabior.

Jak dowiedziały się wirtualnemedia.pl Nagrania przygotowały 80heartbeats + Jung v Matt i F25.

Kampania jest przygotowana pół żartem pół serio, ale nie brakuje w niej także mocniejszych akcentów. Pokazują one skutki nagannego zachowania np. gdyby po drugiej stronie ekranu znalazła się matka komentującego.

Akcja obejmuje siedem spotów. Na razie wydane zostały dwa.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.