Kapitalna kampania OLX. Kiedy „mam horom curkę” i „chyba cie poje***ło z tą ceną” przestają być śmieszne [WIDEO]

Serwis ogłoszeń lokalnych OLX.pl, rozpoczął kampanię piętnującą negatywne zachowania w internecie. Głównym bohaterem spotów jest aktor Janusz Chabior.

Jak dowiedziały się wirtualnemedia.pl Nagrania przygotowały 80heartbeats + Jung v Matt i F25.

Kampania jest przygotowana pół żartem pół serio, ale nie brakuje w niej także mocniejszych akcentów. Pokazują one skutki nagannego zachowania np. gdyby po drugiej stronie ekranu znalazła się matka komentującego.

Akcja obejmuje siedem spotów. Na razie wydane zostały dwa.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.