Kolejna wpadka wizerunkowa znanej polskiej firmy? Usunęli wpis, ale internet nie zapomina!
Niedawno pisaliśmy o dziewczynie, która szukała „Votka” z Warszawy. Nagranie, jak i cala historia okazały się chwytem marketingowym, a internauci, który postanowili pomoc zakochanej dziewczynie poczuli się oszukani przez firmę. Teraz firma tlumaczy się z kolejnej nieudanej kampanii.
„Drodzy,
wojskowe motywy to w tym roku bardzo silny trend, ale Wasze komentarze pokazują nam, że jedna z męskich koszul i stylizacja, w jakiej została pokazana, wzbudziły negatywne skojarzenia. Rzeczywiście – wojskowa koszula, ciężkie buty i ogolona na łyso głowa to zestawienie, które nie powinno się pojawić i za które przepraszamy. Podjęliśmy decyzję o wycofaniu tego modelu ze sprzedaży.” – pisze Reserved w oświadczeniu na Facebooku.
O jakie zdjęcie chodzi?
Kampania przelała czarę goryczy i internauci zapowiedzieli bojkot marki, jak i całej firmy LPP, która posiada takie marki jak: Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay dopisując do tego cyfry „14” i „88”.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.