Koronawirus w Urzędzie Dzielnicy. Tych spraw nie załatwimy

W Urzędzie Dzielnicy Białołęka wykryto osobę zakażoną koronawirusem. Wprowadzono ograniczenia, które wynikają z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia wytycznych sanitarnych. Są to m.in. ograniczanie liczby klientów przebywających w siedzibie urzędu, obowiązek dezynfekcji rąk, zakrywania ust i nosa itp. Bezpośrednia obsługa klientów w poniedziałki jest realizowana w godzinach 8.00-16.00.

Fot. Pexels

Obsługa klienta – zmiany w Wydziale Obsługi Mieszkańców

Obsługa klienta prowadzona jest we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd.

Wejście do Wydziału Obsługi Mieszkańców (w tym punktu podawczego) jest możliwe wyłącznie klatką C (narożne wejście od strony ul. Produkcyjnej). Sprawy realizowane przez Wydział Obsługi Mieszkańców: architektura, urbanistyka, gospodarka nieruchomościami i gruntami, świadczenia rodzinne, odpady komunalne, infrastruktura i ochrona środowiska, sprawy lokalowe, karta dużej rodziny i karta warszawiaka są realizowane bez konieczności zapisywania się.

Mieszkańcy chcący złożyć dokumenty będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, po zwolnieniu się miejsca przy stanowisku. Osoby oczekujące na zewnątrz są proszone o zachowanie bezpiecznego odstępu od siebie (1,5 metra). Prosimy o stosowanie się do instrukcji przekazywanych przez pracowników.

Meldunki, dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracja pojazdów

Bez zmian pozostaje wejście główne do ratusza, przeznaczone dla osób chcących załatwić sprawę w Delegaturze Biura Administracji i Spraw Obywatelskich lub dokonać płatności w opłatomacie i w kasie urzędu (kasy działają normalnie, przyjmowane są wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi).

Uwaga!

W związku z sytuacją epidemiczną i decyzjami Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w m.st. Warszawie, obejmującymi kwarantanną pracowników Działu Rejestracji Pojazdów Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Dzielnicy Białołęka od poniedziałku 15 lutego 2021 r. do poniedziałku 22 lutego 2021 r. sprawy związane z rejestracją pojazdów nie będą realizowane.

Zawiadomienia o zbyciu lub nabyciu pojazdu można składać na Biurze Podawczym Urzędu (wejście C), elektronicznie przez ePUAP lub drogą pocztową na adres ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa.

Sprawy realizowane przez Delegaturę BAiSO w holu ratusza (wejście główne): meldunki, dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracja pojazdów są załatwiane wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie dzwoniąc na następujące numery infolinii: 22 44 38 353, 22 44 38 358, 22 32 54 240 lub przez system rezerwacji internetowych (rezerwacje.um.warszawa.pl).

Jakich spraw nie załatwimy w urzędzie?

Do odwołania nie są udzielane bezpłatne porady prawne. Odwołane zostają wszystkie dyżury organizowane zwyczajowo na terenie urzędu (Radnych, Rady Seniorów, Dzielnicowej Komisji Dialogu Społecznego, itp.).

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]