Lidl w najnowszym spocie porównuje ceny w Biedronce! [WIDEO]
W obliczu narastającej inflacji i rosnących cen artykułów spożywczych, która jest wyzwaniem dla wielu polskich gospodarstw domowych, Lidl Polska uruchomił nową inicjatywę marketingową. W swoim najnowszym spocie reklamowym Lidl prezentuje ceny produktów dostępnych w konkurencyjnej sieci sklepów Biedronka, podkreślając własną politykę cenową, która zapewnia jednakowe ceny we wszystkich lokalizacjach w kraju.
Wojciech Grohn, członek zarządu ds. Zakupów w Lidl Polska, wyjaśnia założenia nowej kampanii: „Jeśli miałbym opisać nową kampanię hasłem to byłoby to „w całej Polsce jedna, niska cena”, ponieważ wierzymy, że każdy powinien mieć możliwość zrobienia tych samych zakupów dokładnie za te same pieniądze. Dla wszystkich prowadzimy transparentną, spójną politykę cenową i wierzymy, że to właśnie dzięki niej klienci nam ufają i wybierają Lidla”
„W różnych Biedronkach mamy różne ceny tych samych produktów” – słyszymy w spocie – „Dlatego zaleca się dużą uważność Podczas zakupów, chyba, że kupujemy w Lidlu...”
Nowa kampania Lidl Polska zatytułowana „Lidlowy przegląd cenowy” wykorzystuje oryginalną i kreatywną konwencję przypominającą programy newsowe międzynarodowych stacji informacyjnych, które są znane z najwyższych standardów dziennikarstwa. Kampania jest rozpowszechniana za pomocą różnych kanałów komunikacji, włączając w to telewizję, radio, ulotki reklamowe Lidl, media społecznościowe oraz platformę YouTube.
Takie podejście ma na celu nie tylko informowanie o cenach, ale również podkreślenie wartości jaką sieć Lidl wnosi na polski rynek detaliczny, oferując klientom jednolite ceny na terenie całego kraju. Wideo, które jest elementem kampanii, niesie ze sobą wiadomość o dostępności i przystępności cenowej, co w obecnych czasach jest bardziej znaczące niż kiedykolwiek.

Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.