Lidl wprowadza konkurencję dla zakupów online Biedronki. Na czym polega nowa usługa?

Biedronka zawiązała współpracą z Glovo. Dzięki temu w kilkadziesiąt minut kurier może dowieźć nam zakupy. Lidl chce być konkurencyjny dlatego uruchomi opcję rezerwacji produktów online. Wyjaśniamy na czym ma polegać nowa usługa.

Fot. Warszawa w Pigułce

Biedronka nawiązała współpracę z Glovo. Dzięki temu w czasie nieprzekraczającym godziny kurier dowozi nam produkty o wadze do 9 kg. Usługa kosztuje niespełna 10 zł i jest dość wygodna, bo zakupów dokonuje się poprzez aplikację.

Lidl chce pozostać konkurencyjny więc również zamierza wprowadzić nowe udogodnienie dla klientów. Sieć od dłuższego czasu posiada już dwa sklepy internetowe. W jednym można zamawiać artykuły m.in. gospodarstwa domowego czy narzędzi, w drugim, nazwanym Winnicą Lidla, można kupować alkohole.

Antyweb.pl podał, że od 24 maja Lidl wprowadzi możliwość rezerwacji produktów. Oznacza to, że w wybranych marketach będzie można zamówić produkty online, a następnie odebrać je w wybranym przez siebie sklepie.

Na liście nie znajdziemy wyrobów alkoholowych, tytoniowych i preparatów do karmienia początkowego niemowląt.

Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]
Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]