Miasto wydało 19 tys. zł na reklamy… sukcesów w reprywatyzacji

Miasto wykupiło reklamy w gazetach przeznaczając na ten cel 19 tys. zł. Reklamy mają na celu pochwalenie się sukcesami na polu reprywatyzacji.

Fot. Warszawa w Pigułce

Fot. Warszawa w Pigułce

Reklamy ukazały się w formie infografiki w „Gazecie Wyborczej”, „Dzienniku: Gazecie Prawnej i „Rzeczpospolitej”. Możemy w nich znaleźć informację o tym, że ustawa reprywatyzacyjna wejdzie w życie jeszcze w tym roku i, że nowe regulacje pozwolą uchronić 12 tys. lokatorów przed wyrzuceniem z mieszkań.

Jak powiedział Bartosz Milczarczyk, rzecznik prasowy stołecznego ratusza w wypowiedzi dla TVN Warszawa, Urząd Miasta zapłacił za nie 19 tys. zł.

Reklama ukazała się we wczorajszym wydaniu „Stołecznej”, jednak w dzisiejszym już jej nie ma.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c