Miliony na kampanię społeczną. Aktywiści: „Znamiona kampanii wyborczej”
Tadeusz Rudzki ze Stowarzyszenia Wiatrak wysłał na początku września pytanie ile będzie kosztowała kampania „Sami Zobaczcie” w której ratusz chwalił się się swoimi sukcesami. Odpowiedź nadeszła dopiero teraz.
Ratusz w swojej kampanii chwalił się osiągnięciami. Było to między innymi wybudowanie bulwarów, nowych ścieżek rowerowych i rozbudowa komunikacji miejskiej.
Akcja kosztowała 8,2 mln. zł. Stowarzyszenie Wiatrak ma jednak wątpliwości czy było to tylko chwalenie się.
Jak twierdzi współzałożyciel ma ona bowiem znamiona kampanii wyborczej. Poza tyn warszawiacy powinni mieć wiedzę na co wydawane są ich pieniądze.
Ratusz w rozmowie z tvnwarszawa.pl odpiera jednak te zarzuty i twierdzi, że kampania prowadzona jest od 2017 roku.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.