Nieoczekiwana akcja znanej sieciówki. Wypuścili kolekcję „najbardziej wpływowej nastolatki 2016r.”
Zaskoczyli wszystkich. Kiedy była sprzedawana kolekcja Wanga ludzie stali od godz. 22.00 poprzedniego dnia. Sprzedaży ubrań Kenzo towarzyszyły tłumy i zapisy na dwa dni wcześniej. Teraz, pomimo, że kolekcja Zary Larsson dostępna jest w Polsce tylko w Warszawie tłumów nie było. Tym razem bowiem H&M nie zrobił dużej kampanii reklamowej.
- Fot. Warszawa w Pigułce
- Fot. Warszawa w Pigułce
- Fot. Warszawa w Pigułce
- Fot. Warszawa w Pigułce
- Fot. Warszawa w Pigułce
- Fot. Warszawa w Pigułce
- Fot. Warszawa w Pigułce
Zara Larsson uznana została przez magazyn „Time” za „najbardziej wpływową nastolatkę 2016 r.” Miała wtedy 19 lat. Wszystko zaczęło się od konkursu talentów w 2007 roku oraz konkursu piosenki w 2008 roku. Pięć lat później ukazały się jej pierwsze albumy, które momentalnie zajęły listy przebojów. Przełomowy był także nagrany wspólnie z Davidem Guettą utwór „This One’s for You”, który był oficjalnym hymnem mistrzostw Europy w Piłce Nożnej we Francji.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.