Niepełnosprawny z psem przewodnikiem niewpuszczony do banku. „Zostawia sierść i musimy sprzątać”

Marek Sołtys, znany szerzej jako „Szalony Wózkowicz” napisał, że bank nie wpuścił psa przewodnika do placówki twierdząc, że pies zostawia sierść i trzeba po nim sprzątać. Bank reaguje błyskawicznie i przeprasza.

Fot. Pixabay

Fot. Pixabay

„Wraca sobie człowiek z pracy i idzie załatwić sprawy do banku a tutaj przedstawiciel placówki histerycznie wyprasza nas z banku. machając rękoma mówi, że mają prawo nie wpuścić żadnego psa asystującego bo ‚zostawia sierść i muszą potem sprzątać’. Jestem ciekaw dlaczego wpuścili mnie na wózku skoro mogę mieć brudne oponki… BRAWO dla Alior Bank za próbę łamania ustawy oraz brak szacunku dla klienta.” – pisze Marek Sołtys.

Alior Bank odpowiedział na wpis bardzo szybko, przeklejając go jednocześnie na swój fanpage:
„Panie Marku, bardzo przepraszamy. Jest nam przykro z powodu opisanej sytuacji. Jesteśmy w trakcie ustalania szczegółów całego wydarzenia. Zapewniamy, że Alior Bank od zawsze dba o jak najwyższe standardy obsługi Klientów. Zgadzamy się, że sytuacje takie, jak w przytoczonym opisie są niedopuszczalne. Podejmiemy stosowne kroki, aby tego typu zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości.”

To nie pierwszy przypadek, kiedy nierespektowane są prawa niepełnosprawnych do wchodzenia z przem przewodnikiem. Głośny przypadek dotyczył sieci hipermarketów, a dość niedawny restauracji.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c