Niewiarygodna promocja w Biedronce. Rabat wynosi 110 procent
W sieci sklepów Biedronka pojawiła się niewiarygodna promocja, która na pierwszy rzut oka wydaje się niemożliwa – rabat na olej wynosi bowiem 110 procent.
Onet, który przekazał tę informację, zwraca uwagę, że zgodnie z informacjami zamieszczonymi na ulotce, regularna cena za butelkę oleju to 3,99 zł. Jeżeli jednak klient zdecyduje się na zakup drugiej butelki, otrzyma ją za darmo, a dodatkowo aktywowany zostanie rabat w wysokości 10 procent na pierwsze opakowanie, obniżając jego cenę do 3,59 zł.
Pracownicy sklepu Biedronka w rozmowie z portalem wyjaśnili, że tak skonstruowana promocja faktycznie przekłada się na 110 procent rabatu. Aby skorzystać z tej wyjątkowej oferty, konieczne jest posiadanie karty lojalnościowej „Moja Biedronka”. W ramach promocji limit zakupu oleju wynosi 4 butelki na jednym paragonie.
Olej z promocji produkowany jest z polskiego rzepaku
Onet zaznacza, że może to być strategia sieci na zwiększenie sprzedaży oleju. W sieci zaczęły się pojawiać informacje, że różni producenci używają do produkcji ukraińskiego rzepaku. Firmy Komagra to jednak nie dotyczy. Spółka zdementowała nieprawdziwe informacje. – „Polski Olej Rzepakowy” jest produkowany wyłącznie z najwyższej jakości polskiego rzepaku, którego jakość odpowiada wszelkim obowiązującym normom i przepisom prawa polskiego, i Unii Europejskiej. „Polski Olej Rzepakowy” od lat znajduje się w czołówce najlepszych olejów w Polsce. Rozpowszechniane pomówienia są ukierunkowane na poderwanie wieloletniej renomy Spółki oraz zaufania konsumentów, jakim od lat cieszy się „Polski Olej Rzepakowy” – czytamy w stanowisku firmy udostępnionym w sieci.
Firma nie jest jedyną spółką, która padła ofiarą nieoficjalnej listy udostępnionej w sieci. Rzekomo mają się na niej znajdować firmy, które sprowadzają towar z Ukrainy, jednak nawet samo ministerstwo rolnictwa poinformowało, by ostrożnie podchodzić do tych informacji, bo wiele firm na niej nigdy nie sprowadzało produktów z Ukrainy. Wielu dużych graczy na rynku już opublikowało oświadczenia, dementując te informacje.
Biedronka mocno konkuruje ostatnio z Lidlem. Firmy prześcigają się w pomysłach na zorganizowanie promocji. Korzystają oczywiście na tym klienci i jest to szansa na zmniejszenie domowych wydatków.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
