Niewiarygodne badania dotyczące akcji „Świeżaki” w Biedronce! Wynik wielu zaskoczy
Jak donosi Serwis Wirtualne Media, przebadano konsumentów na temat akcji „Gang Świeżaków” przeprowadzonej w Biedronce. Wyniki są zaskakujące! Klienci chcą więcej takich akcji!
Wyniki potwierdzają sukces akcji. 93 proc. respondentów słyszało o „Gangu Świeżaków”, a 40 proc. przyznało, że dzięki akcji odwiedza dyskont częściej.
Mało tego, akcja sprawiła, że 83. proc. przebadanych ludzi oczekuje, że sieci będą wdrażać podobne programy lojalnościowe. Ponad połowa (56 proc.) ankietowanych czuje, że sieć ceni ich lojalność.
Pierwsza edycja akcji odbyła się pod koniec wakacji 2016 roku. Za każde 40 zł dostawało się jedną naklejkę. Można było dostać więcej, gdy kupiło się warzywa, owoc lub miało kartę „Moja Biedronka”. Za określoną liczbę naklejek można było dostać maskotkę świeżaka. w cenie niższej niż normalna bądź za darmo, kiedy uzbierało się wystarczająco dużo naklejek.
Badanie przeprowadziła firma Nielsen na zlecenie TCC Retail Marketing, autora konceptu „Gang Świeżaków”.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.