Niezwykła projekcja na Centrum Bankowo-Finansowym Nowy Świat [ZDJĘCIA]

Discovery Channel poprzez międzynarodową kampanię społeczną #StartWith1Thing chce uświadomić ludziom, co zrobić, żeby do tego nie dopuścić. Partnerami polskiej odsłony kampanii są Miasto Stołeczne Warszawa oraz WWF Polska, a jej początkiem była projekcja przedstawiająca zwierzęta zagrożone wyginięciem, która została wyświetlona na budynku Centrum Bankowo-Finansowego „Nowy Świat”.

Fot. WWF Polska

Fot. WWF Polska

Impulsem i inspiracją do podjęcia działań stała się światowa premiera filmu „Racing Extinction – Ginący Świat” zaplanowana na 2 grudnia o 21.00 na antenie Discovery Channel.

Celem kampanii #StartWith1Thing jest zjednoczenie ludzi na całym świecie pod wspólnym hasłem ochrony środowiska i pomocy zagrożonym gatunkom. Kampania edukuje i aktywizuje społeczeństwo w obszarze zmiany przyzwyczajeń i stylu życia, które mogą znacząco przyczynić się do ochrony zagrożonych gatunków, środowiska i samej ludzkości. Discovery wierzy, że nie jest jeszcze za późno i dzięki drobnym krokom, jak ograniczenie spożycia mięsa lub jazda do pracy rowerem, można zmienić świat na lepsze i uratować życie wielu stworzeń.

Problemy związane z ochroną środowiska obok swojego globalnego wymiaru, odnoszą się także do kwestii lokalnych, a ich natura i charakter są uniwersalne. Nadawca postanowił połączyć siły z Miastem Stołecznym Warszawa oraz WWF Polska, aby udowodnić, że mieszkańcy Polski mogą także aktywnie włączyć się w tę „największą akcję ratunkową w dziejach”.

Fot. WWF Polska

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.