Nowa kontrowersyjna kampania warszawskiej agencji dla HejtStop
HejtStop nawiązał współpracę z warszawską agencją VML. O ile grafiki nawołujące do zgłaszania hejta to żadna nowość o tyle nową kampanię ze zdjęciami noworodków można nazwać mocno kontrowersyjną.
Poprzez kampanię HejtStop ma zachęcić do zgłaszania nowych hejtów na stronie WWW. Po ostatniej akcji z Pudzianem i braku reakcji na niektóre zachowania organizacji została przypięta łatka politycznej i odwróciło się od niej wielu użytkowników.
Nowa kampania w teorii ma to zmienić, jednak w praktyce może tylko nasilić negatywne skojarzenia z organizacją. Lepiej bowiem chwalić się sukcesami (jak np. ostatnie akcje zamalowywania napisów na murach) niż epatować wszędzie tym, co ma się zwalczać. Dodatkowo razi opis „A jeżeli kiedyś nazwą tak Twoje dziecko?”, który jest odwołaniem się do matczynych uczuć. W kontekście tej kampanii jest mocno przesadzone.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.