Nowe siedzenia w komunikacji miejskiej. Koniec z brudną okładziną

Przetestujemy nowe siedzenia w pojazdach Warszawskiego Transportu Publicznego – w kilku autobusach będą fotele pokryte ekoskórą. Czekamy na opinie pasażerów – informuje ZTM.

Fot. ZTM

Na trasy wyjechały dwa autobusy z nowymi siedzeniami. Są to nowe 12- metrowe Solarisy Komunikacji Miejskiej Łomianki, które skierowane zostały do obsługi trasy linii 110, 150 i 250. Siedzenia są w nich pokryte skórą ekologiczną w kolorze szarym lub czerwonym. Taki materiał jest stosowany z powodzeniem w wielu europejskich krajach, m.in. w Niemczech (Monachium), Estonii (Tallin), Czechach (Praga, Ostrawa), Słowacji (Bratysława), Szwajcarii (Bazylea).

Jest sprężysty, wytrzymały i trwały. Takie pokrycia są produkowane w szerokiej gamie kolorów; ZTM zdecydował się na szary – barwę stonowaną, neutralną, przyjemną dla oka i pasująca do koloru wnętrz pojazdów, które są utrzymane w szaro-niebieskiej tonacji oraz czerwony – nawiązujący do obecnej barwy siedzeń.

Epidemia COVID-19 pokazała jak bardzo ważna jest dezynfekcja, czyszczenie powierzchni, których dotykają pasażerowie. Dlatego rozpoczęliśmy testy nowych typów siedzeń, aby zapewnić najwyżej jakości standardy świadczonych usług w zakresie bezpieczeństwa – pisze ZTM.

W listopadzie dwa autobusy na ulice wyślą Miejskie Zakłady Autobusowe, w końcu roku dziesięć tramwajów (pięć Swingów i pięć składów pochodnych typu 105N) przygotują Tramwaje Warszawskie. Testowanie potrwa co najmniej rok, dzięki czemu sprawdzimy nowe siedzenia w różnych porach roku, przy różnych warunkach atmosferycznych – dodaje operator komunikacji.

ZTM ciekaw jest opinii pasażerów o takim pokryciu foteli. Swoje uwagi prosi o przesyłanie na adres: [email protected].

Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]
Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]