Obserwuje je więcej osób niż NASA, Barcelonę i Real razem wzięte. Ich produkty będą w Biedronce

Kendall+Kylie to marka założona przez siostry Jenner, które na Instagramie obserwuje więcej fanów, niż NASA, FC Barcelonę i Real Madryt razem wzięte. Najgorętszą kolekcją Kendall+Kylie jest White Label, czyli plecaki, torebki i kosmetyczki. 1 marca White Label będzie miała polską premierę. W Biedronce.

Fot. Łukasz / Warszawa w Pigułce

Siostry Kendall i Kylie Jenner świat poznał najpierw dzięki serialowi „Z kamerą u Kardashianów”, a już w 2012 dziewczyny podbiły rynek mody za sprawą założonej wspólnie marki. Od tamtego czasu KENDALL+KYLIE zyskiwał na popularności. Pewnie nie bez znaczenia było to, że instagramowe konta właścicielek firmy obserwuje łącznie ok. 370 milionów osób.

Teraz produkty trafią do sieci Biedronka. Premierowa linia White Label składa się z plecaków, torebek oraz kosmetyczek. Torby z kolekcji sygnowanej przez siostry Jenner występują w kilku rozmiarach. To zarówno praktyczne i pojemne shopperki (139 zł), torebki damskie pudełkowe i prostokątne (79,90 zł), czy zestaw kosmetyczek, plecak lub mała torebka z zewnętrznymi kieszeniami (89,90 zł).Akcesoria występują w awangardowej, ciekawej kolorystyce. Przeważa tu czerń i srebro. Wszystkie produkty są ozdobione wyraźnym logotypem marki Kendall+Kylie.

Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]
Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]