Ogromna powierzchnia, 200 sklepów i promocje na otwarciu. Galeria Północna otwiera się 14 września

200 sklepów, 64 tys. m2 i flagowe polskie i zagraniczne marki oraz kilka nowości na polskim runku. Oficjalne otwarcie centrum handlowego zostało zaplanowane na 14 września br.

Fot. GTC

Na powierzchni około 64 000 m2 czeka na klientów ponad 200 sklepów, butików i pop-up store’ów flagowych polskich i zagranicznych marek.

Wśród najemców znajdują się zarówno dobrze znane i lubiane sieci, jak i marki debiutujące w Polsce czy w Warszawie – Hamleys, 4faces, Homla, Newbie czy salony wszystkich trzech marek należących do holdingu Melon Fashion Group – ZARINA, LOVE REPUBLIC i befree. Ofertę galerii uzupełniają pełnowymiarowy hipermarket Carrefour, 11-salowe kino Cinema City, nowoczesny klub fitness Calypso oraz placówka Enel-Med. Galeria Północna odpowiada na potrzeby związane z nowoczesnym stylem życia, dlatego w obiekcie dostępnych jest także ponad 20 lokali gastronomicznych, renomowane salony świadczące usługi z zakresu fryzjerstwa i kosmetyki oraz liczne punkty usługowe.

Galeria Północna posiada także jeden z najlepiej monitorowanych i tym samym najbezpieczniejszy parkingów wśród centrów handlowych w stolicy. Dzięki licznym przestrzeniom do odpoczynku i regeneracji, takim jak ogród na dachu z naturalną roślinnością, plenerowa siłownia i skate park, miejsca zabaw dla dzieci czy place z fontannami i elementami małej architektury, galeria ma być też miejscem do odpoczynku.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano na III kwartał br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle, klub sportowy Calypso i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl