„Pieniądze wyparowały z konta”. Ogromna awaria, znany bank w ogniu krytyki

Po godzinie 19 pojawiły się informacje na temat awarii w mBanku. W serwisie downdetector nastąpił nagły skok zgłaszających sprawę. Okazało się, że mogło dojść do podwójnego autoryzowanego płatności. Jak piszą użytkownicy, pieniądze zniknęły im z konta.

Fot. DALL·E 3 / Warszawa w Pigułce

„Mamy sygnał, że mogło dojść do podwójnego autoryzowania płatności. Takie niezasadne podwójne obciążenie wycofamy w możliwie najkrótszym czasie. Obecnie dużo klientów się z nami kontaktuje. Stąd, kolejka i problem w połączeniu. Przepraszamy za powstałe utrudnienia i prosimy o cierpliwość” – napisał mBank w komunikacie na Facebooku.

Jak nietrudno się domyślić klienci nie są zadowoleni z faktu, że pieniądze zaczęły znikać im z kont i na bank polała się fala krytyki. To tylko niektóre z komentarzy:

  • Kiedy rozwiążecie problem NIEZASADNEGO PODWÓJNEGO OBCIĄŻENIA?
  • Od 50 min czekam na infolinii. Jakieś cuda na koncie, oczywiście na moją niekorzyść.
  • Pieniądze wyparowały z konta!! M linia niedostępna! Co dalej zamierzacie z tym zrobić?
  • Dokładnie ten sam problem. Chciałem dokonać płatności za OC pojazdu, a na koncie mam ujemne saldo! Od 40 min słucham muzyki na mlinii.
  • Mam identyczną sytuację, 6 transakcji z ostatniego weekendu zostało zaksięgowanych podwójnie i od 50 minut czekam na mLinii. O tyle pocieszające, że jest nas więcej, więc to pewnie jakiś błąd po stronie banku.

Na razie nie ma oficjalnego komunikatu ze strony banku, który podaje przybliżoną godzinę rozwiązania problemu.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl