Polska firma wykupiła w „The New York Times” całostronicową reklamę poświęconą Powstaniu Warszawskiemu!

W dniu 28 lipca 2018 roku dzięki kampanii reklamowej FoodCare cała strona materiału reklamowego w sobotnim wydaniu dziennika New York Times jest poświęcona Powstaniu Warszawskiemu. Inicjatorem kampanii reklamowej upamiętniającej 74-tą rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego jest Wiesław Włodarski Prezes Rady Nadzorczej FoodCare.

Godzina W. Fot. Stefan Bałuk – Jerzy Piorkowski (1957) Miasto Nieujarzmione / Wikipedia

„Bardzo często podróżuję do Ameryki, spotykając się z liderami biznesowymi w Stanach Zjednoczonych” – mówi Wiesław Włodarski Prezes Rady Nadzorczej FoodCare, który jest pomysłodawcą oraz organizatorem akcji promocyjnej.

„Zawsze miałem do czynienia z niewielką wiedzą na temat Polski, nie mówiąc już o polskiej historii. Zdecydowałem się na tę kampanię, aby uczyć, edukować i pokazywać ludziom polską historię, jednocześnie pracując nad budowaniem dobrej przyszłości dla naszych międzynarodowych relacji”  – dodaje.

Materiał reklamowy został zamieszczony w weekendowym wydaniu amerykańskiego dziennika New York Times poprzedzającym 74-tą rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Płatne ogłoszenie reklamowe zawiera najważniejsze informację na temat historii oraz zdjęcia pochodzące ze zbiorów Muzeum Powstania Warszawskiego. New York Times jest amerykańskim dziennikiem o wielomilionowym nakładzie, jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych tytułów prasowych kształtuje opinię publiczną na całym świecie.

„My, jako firma FoodCare na poważnie traktujemy słowo “care” czyli dbałość. Dbamy o naszą markę i naszą firmę i jesteśmy naprawdę dumni z Polski! Na swój sposób, będziemy robić wszystko co możemy, jako patriotyczna firma, aby pomóc zmienić wizerunek Polski na świecie. Będziemy podejmować wiele działań w niedalekiej przyszłości, planujemy nasze akcje długofalowo” – dodaje Prezes Wiesław Włodarski.

Polska firma FoodCare podbija światowy rynek takimi markami jak Fitella, Gellwe N-Gine i Black Energy, 4Move i Frugo. FoodCare jest największym producentem marek własnych w kategoriach deserowych w Europie Środkowej. Prezes Wiesław Włodarski jest także właścicielem pięciogwiazdkowego hotelu The Bonerowski Palace przy Rynku Głównym w Krakowie.

Copyright © 2016-2018 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.