Primark potwierdza wejście do Warszawy! Mamy szczegóły!

Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje „niesamowitą modę w niesamowitych cenach” („Amazing Fashion at Amazing Prices”), potwierdziła dziś, że swój pierwszy sklep w Polsce otworzy w Warszawie, tworząc ponad 250 miejsc pracy.

Fot. Jan Hagelskamp1, CC0 / Wikipedia

Nowy sklep Primark zajmie 3 660 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach i będzie oferował kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Przed ogłoszeniem daty otwarcia Primark we współpracy z Echo Investment dostosuje wynajętą przestrzeń do swoich potrzeb.

Komentując otwarcie nowego sklepu, Tom Meager, dyrektor ds. nieruchomości w Primark, powiedział: „Primark szukał odpowiedniego miejsca na swój pierwszy sklep w Polsce i bardzo cieszymy się, że otworzymy go w najnowszym centrum handlowym w Warszawie”.

„Wejście Primark do Polski to znakomita wiadomość zarówno dla rynku, jak i klientów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ta znana na całym świecie marka wybrała Galerię Młociny na swoją pierwszą lokalizację w kraju. Najnowocześniejsze centrum handlowe w Warszawie, którego spektakularna oferta gastronomiczna i rozrywkowa wpisuje się w najnowsze globalne trendy, zyska nową markę, której obecność jeszcze bardziej wzmocni i tak imponujące grono najemców. Wybór Galerii Młociny na miejsce polskiego debiutu Primark świadczy o unikalnej pozycji naszego obiektu na handlowej mapie Polski”, powiedział Michał Świerczyński, członek zarządu EPP odpowiedzialny za komercjalizację nieruchomości.

„Na wejście Primark do Polski patrzymy nie tylko przez pryzmat niewątpliwego sukcesu Galerii Młociny. To także bardzo dobra wiadomość dla całego rynku, który został doceniony przez dużego, międzynarodowego gracza z bardzo silną pozycją. Debiut odzieżowego giganta wysyła w świat komunikat, że polski rynek handlowy wciąż ma olbrzymi potencjał do przyjmowania nowych marek, a z drugiej strony, że dysponuje wysokiej jakości projektami o strategicznych lokalizacjach, nowoczesnymi, komfortowymi, z odpowiednim pozycjonowaniem i wysoką odwiedzalnością”, powiedział Marcin Materny, członek zarządu Echo Investment odpowiedzialny za sektor handlowy.

Otwarta w maju tego roku Galeria Młociny zapewnia mieszkańcom Warszawy dostęp do ponad 240 sklepów z markami na każdą kieszeń oraz najciekawszą w mieście ofertę gastronomiczną. Najmodniejszy obiekt handlowy w stolicy Polski dysponuje blisko 85 000 mkw. nowoczesnej, dobrze zaprojektowanej powierzchni najmu, w tym 5 000 mkw. powierzchni biurowej i ponad 6 000 mkw. powierzchni restauracyjnej i rozrywkowej.

Od września Primark będzie szukać ponad 250 pracowników. W sklepie znajdą zatrudnienie m.in. dyrektorzy, sprzedawcy oraz kierownicy sali sprzedaży, magazynu i biura rozliczeń gotówkowych, a także specjaliści od merchandisingu wizualnego. Aby dowiedzieć się więcej i zgłosić swoją kandydaturę, prosimy odwiedzić stronę https://careers.primark.com/ .

W zeszłym miesiącu Primark otworzył swój pierwszy sklep w Europie Środkowo-Wschodniej w słoweńskiej Lublanie. Firma ogłosiła także plany otwarcia sklepu w Czechach.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.