Remont Marynarskiej sparaliżował „Mordor”

W godzinach szczytu „Mordor” został kompletnie sparaliżowany. Wszystko przez kolejny etap remontu Marynarskiej. Kierowcy Stoją już na 17 stycznia i zjazdach z S79. Im głębiej na Służewiec tym gorzej. Utrudnienia są na Cybernetyki, Postępu, Rzymowskiego i Wirażowej.

Fot. Google Maps

Sytuacja z 9:30. Fot. Google Maps

Powyższa mapa przedstawia sytuację z 9:30, czyli już po porannych utrudnieniach. Wcześniej było jednak dużo gorzej. Wszystko przez remont i zmiany w organizacji ruchu, które przeprowadzono w piątek ok. godz. 22.00 – na ul. Marynarskiej i Postępu.

Do dwóch pasów zwężona została północna jezdnia ul. Marynarskiej, ruch na południowej odbywa się bez zmian. Węziej jest też na ul. Postępu pomiędzy ul. Cybernetyki a Domaniewską – kierowcy mają do dyspozycji po jednym pasie ruchu w każdym kierunku. Niemożliwe są skręty w lewo z ul. Marynarskiej w Postępu, z Postępu w Marynarską oraz z Marynarskiej w Wynalazek i z Wynalazku w Marynarską. Z ul. Marynarskiej nie  można skręcać w ul. Postępu także w prawo.

Na ulicach w pobliżu wprowadzone są zmiany, które zmniejszyły niedogodności związane z budową. Wyznaczony został skręt w lewo z ul. Cybernetyki w W. Rzymowskiego, z dwóch pasów można skręcać z południowego wlotu ul. Wołoskiej w Domaniewską, a ronda na skrzyżowaniu ul. Cybernetyki i Postępu oraz Cybernetyki, Wirażowej i 17 Stycznia przeorganizowano na turbinowe. Na jezdni ul. Wołoskiej wyznaczone są buspasy – od skrzyżowania z ul. J.P.Woronicza do ronda Unii Europejskiej oraz od ul. Domaniewskiej do J.P. Woronicza w przeciwnym kierunku. Zmieniono także programy sygnalizacji świetlnej. Przez cały czas trwania budowy utrzymane są i będą po dwa pasy ruchu w każdym kierunku na ul. Marynarskiej oraz po jednym na ul. Postępu.

Prace związane z przebudową ul. Marynarskiej rozpoczęły się w drugiej połowie sierpnia. Wstrzymany wtedy został ruch tramwajowy – tramwaje dojeżdżają do skrzyżowania z ul. Wołoską a nie na pętlę Służewiec. Dotychczas prowadzone były prace związane z demontażem torowiska tramwajowego, trakcji oraz peronów przystankowych. Przeprowadzono także tyczenia geodezyjne oraz zabezpieczono drzewa rosnące w rejonie planowanych prac budowlanych.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c