Spot o wojnie z rakiem niczym Gwiezdne Wojny. To dzieło agencji z Warszawy

Alivia – Fundacja Onkologiczna Osób Młodych wynajęła agencję Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions do stworzenia spotu zachęcającego do wpłacania 1% podatku na potrzeby pacjentów, którzy walczą z rakiem. Efekt jest piorunujący.

„Bohaterka spotu walczy, bo dostaje wsparcie z zewnątrz.” – czytamy w opisie filmu – „Chcemy uświadomić widzom, jak bardzo ważna na tej wojnie jest siła, odwaga i solidarność. Film stylizowany jest na grę komputerową, aby stworzyć symboliczny świat wnętrza organizmu, w którym rak jest intruzem. Pieniądze zamieniane są na amunicję, której każdy pacjent onkologiczny potrzebuje, aby mieć dostęp do innowacyjnych, nierefundowanych przez NFZ leków i nowych terapii. Ich koszty mogą sięgać nawet 50 tys. złotych miesięcznie, dlatego tak ważne jest solidarne wsparcie finansowe pacjentów. Można je okazać m.in. przekazując swój 1% dla Fundacji Alivia.”


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c