Szpital na Solcu ze wsparciem informatycznym

Rozwiązania obejmujące uruchomienie 12 e-usług medycznych i elektroniczny obieg dokumentów przygotowano w szpitalu Solec. System kosztował ponad 7 mln złotych, w tym 5,5 mln ze środków UE.

Fot. Informacja prasowa

Zakończył się projekt „Zapewnienie wysokiej jakości usług medycznych poprzez wdrożenie e-usług w Szpitalu SOLEC Sp. z o.o. w Warszawie”.

– Szpital to nie tylko sam budynek, ale także lekarze i rozwiązania które wspierają komunikację z pacjentami  – mówi Ewa Więckowska, prezes spółki Szpital Solec Sp. z o.o. – Zakończony i uruchomiony projekt informatyczny wprowadzi nową jakość dla pacjentów Szpitala na Solcu. System informatyczny pozowali także na skuteczne zarządzanie zasobami, skrócenie procesu diagnostycznego czy też wyeliminowanie papierowej dokumentacji medycznej – dodaje.

Prawie każdemu zdarzyło się zapomnieć o zaplanowanej wizycie u lekarza. Teraz to nie problem. W ramach podnoszenia jakości usług medycznych pacjent otrzymuje automatyczne powiadamianie o zbliżających się̨ terminach wizyt. Pozawala to na maksymalne wykorzystanie dostępnych lekarzy, a także zwiększenie dostępności usług medycznych dla większej liczby pacjentów.

Wielu pacjentów zadaje sobie pytanie, jakie badania warto wykonać w ramach profilaktyki. W ramach podnoszenia jakości usług medycznych działa e-Profilaktyka. Pacjent otrzymuje (także za pośrednictwem SMS) informacje o tym, jakie badania ze względu na wiek warto wykonywać, jakich specjalistów odwiedzać oraz jaką profilaktykę stosować przy istniejących schorzeniach,

W ramach podnoszenia jakości usług medycznych działa e-Komunikacja. Pacjent Szpitala na Solcu otrzymuje wyczerpujące informacje wcześniej, aby każda wizyta służyła maksymalnie jego zdrowiu.

Aby skorzystać z nowych usług, należy założyć konto na Portalu Pacjenta: https://euslugi.cmsolec.pl/1/auth/sign-up

Szpital  Solec to szpital wyjątkowy, położony w centrum Warszawy, kameralny, dysponujący wysokospecjalistyczną kadrą medyczną doświadczonych lekarzy To nie tylko blisko 90-letnia historia sięgająca 1921 roku, kiedy to powstał Oddział Położniczy ale i współczesność.

Źródło: informacja prasowa


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.