Tłumy i szał zakupów na otwarciu nowej Biedronki! Ludzie biorą po 6 monitorów!

W samym sercu stolicy, u zbiegu Al. Jerozolimskich i ul. Kruczej, w budynku Centralnego Domu Towarowego znanego jako DH Smyk, od 20 września działa nowy sklep Biedronka zlokalizowany w zabytkowym obiekcie. Na otwarciu przybyły tłumy klientów. Promocje na otwarciu sprawiały, że ludzie brali po sześć monitorów.

W dniu otwarcia odbywają się liczne degustacje, konsultacje kosmetyczne, koncert DJ-a. Przewidziano także prezenty dla klientów.

Na co dzień sklep ma stać się miejscem zakupów dla okolicznych mieszkańców, pracowników biur oraz turystów. Klienci mogą korzystać z płatnego parkingu podziemnego. Nad ich obsługą czuwać będzie 30 pracowników sklepu. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty od 7:00 do 23:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 22:00.

Sklep zlokalizowany na poziomie –1 ma 781 m2 powierzchni sali sprzedaży. Został przygotowany w nowym wystroju. Ma usprawniać sposób poruszania się po sklepie czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Wydzielona została specjalna strefa dla produktów w ofercie promocyjnej, a kategoria pieczywa, owoców i warzyw powiększona w znaczący sposób. Strefa kosmetyczno-chemiczna została przeniesiona do centrum sklepu, a dzięki dodatkowemu oświetleniu sprawia wrażenie małej drogerii. Zasadą również jest to, że produkty cięższe umieszczane są na niższych półkach sklepowych regałów, a lżejsze – na wyższych” – mówi Krzysztof Waszczuk, odpowiedzialny za sklep Biedronka w Smyku.

Nowy układ Biedronki przewiduje także ujednolicony system zamieszczania cen według odpowiedniego oznaczenia kolorystycznego dla ułatwienia identyfikacji poszukiwanych artykułów. Żółte i białe etykiety cenowe odnoszą się do produktów znajdujących się w stałej ofercie („Wciąż w ofercie”), zielone zarezerwowane są dla nowości („Nowe w tym tygodniu”), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!”), w tym także produkty promocyjne znajdujące się w ofercie czasowej i artykuły non-food. Sklep został wyposażony w 5 kas zwykłych i 4 kasy samoobsługowe, pozwalające na dokonywanie niewielkich zakupów szybko i bez kolejek. Przemieszczanie się po sali sprzedaży jest łatwiejsze dzięki szerszym alejkom zakupowym. Za linią kas klienci mają do dyspozycji przestronną strefę do pakowania, wyposażoną w wygodne ławki. Na komfort zakupów wpływa również wprowadzenie nowych technologii.

Budynek CEDET został zaprojektowany przez wybitnych architektów Zbigniewa Ihnatowicza i Jerzego Romańskiego w 1948 r. Jego budowa trwała w latach 1949 – 1952, a cechą charakterystyczną był żelbetonowy szkielet konstrukcji umożliwiający utrzymanie całkowicie przeszklonej elewacji oraz neon w kształcie spirali z literami CDT, zaprojektowany i wykonany ok. 1956 roku w NRD. Budynek, zniszczony w trakcie pożaru, wielokrotnie zmieniał właścicieli. W 2011 roku jego aktualny właściciel Immobel wspólnie z Miejskim Konserwatorem Zabytków wykonali projekt i realizację rewitalizacji i modernizacji budynku przeznaczonego na obiekt biurowo – handlowy

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]