Uwaga! Inpost zapowiada prace serwisowe. Wiele usług nie będzie działać!

„Drodzy Klienci, uprzejmie informujemy, że pomimo chwilowych prac serwisowych w dniu 14.03.2021 w godzinach 22:00-24:00, bez problemu odbierzecie swoje paczki z Paczkomatów przy pomocy kodu QR lub kodu odbioru.” – informuje InPost.

Fot. Warszawa w Pigułce

Podkreślamy, że prace w żadnym wypadku nie spowodują utrudnień w odbiorze wcześniej zamówionych przesyłek z Paczkomatów. Oznacza to, że przez cały czas będziecie mogli odbierać paczki, które zostały umieszczone w Paczkomatach przed rozpoczęciem prac – przy pomocy kodu odbioru lub kodu QR. Aplikacja InPost Mobile będzie, na czas prac, działać w trybie offline, a to znaczy, że nie zostaniecie automatycznie wylogowani i będziecie mogli sprawdzić otrzymane wcześniej kody odbioru i kody QR.

​​​​​​​Wszystkie działania serwisowe, które podejmujemy, podyktowane są troską o niezawodność naszych systemów informatycznych, a także mają na celu poprawę jakości naszych usług.

Prosimy o zapoznanie się z poniższą listą skutków wspomnianych prac serwisowych:

  • Będzie możliwy odbiór paczek umieszczonych w Paczkomatach przed rozpoczęciem przerwy serwisowej (przy użyciu kodu odbioru lub QR kodu);
  • Termin ważności etykiet zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
  • Termin ważności odbioru dla paczek umieszczonych w Paczkomacie zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
  • Termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
  • Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych dla Paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt);
  • Nie będzie możliwości wyboru opcji dostawy do Paczkomatu w sklepach internetowych.
  • Nie będzie możliwości umieszczenia paczek w Paczkomacie w trakcie przerwy serwisowej;
  • Nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania;
  • Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty;
  • Nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail do Klientów/Odbiorców, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
  • W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www i na innych platformach, takich jak: aplikacja mobilna InPost Mobile. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
  • Nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach;
  • Nie będzie możliwości przekierowania przesyłek;
  • W trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PaczkoPunktach;
  • Nie będzie działać usługa eUrząd;
  • Nie będzie działać usługa Lodówkomaty;
  • Nie będzie dostępna infolinia InPost;
  • Nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;

Raz jeszcze zaznaczamy, że terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie, ważności etykiet oraz kodów zwrotu zostaną wydłużone o czas trwania prac serwisowych.

Przepraszamy za chwilowe utrudnienia i bardzo dziękujemy za wyrozumiałość,

Zespół InPost


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c