Virgin Mobile bez internetu, połączeń i sms-ów. Infolinia nie działa
Sieć Virgin Mobile poinformowała rano, że w nocy miała miejsce awaria sieci. W związku z tym klienci nie mają zasięgu, nie działa również infolinia Virgin Mobile.
„Drodzy klienci, w nocy miała miejsce awaria systemów. W związku z tym niedostępne są nasze usługi oraz infolinia. Jesteśmy w trakcie ich przywracania, co może potrwać dłuższą chwilę. Prosimy o cierpliwość” – pisze Virgin Mobile w komunikacie.
Dodaje, że robi wszystko, by jak najszybciej przywrócić działanie usług. Nie wiadomo jeszcze ile może potrwać usuwanie usterki. Na razie klienci nie mają zasięgu, a więc dostepu do połączeń i internetu.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]